İnsanı aziz bilmek, bu dünyanın cennetidir. Sokaktakinden, " göbeğini kaşıyan adamdan" hikayelerini dinleyebilirsek eğer, onların da sımsıcak bir iç dünyaya sahip olduklarını, bazı şeyleri üzülüp bazı şeylere sevindiklerini fark edeceğiz. Alışveriş ettiğimiz esnafla hoşbeş edebilmek, mesai arkadaşlarımızla dost olmak, komşuların evine girebilmek, sokağa çıktığımızda selamlaşabilmek... İnsana değer vermeyi bilirsek, mutluluk kelebeği sessizce omuzlarımıza konuverecek.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!