Bugün bindiğim minibüste seyahat etmek isteyen bir baba ve 3-4 yaşlarındaki kızı sırf dilenci oldukları için şoför tarafından kovularak indirildi. Küçücük kızın gözlerindeki endişeyi ve geri inişini unutamıyorum.
Hayat, hangi çift gözün arkasından baktığına göre çok şanslı ya da çok acımasız olabiliyor. Bir yanda ortaokul çocuklarının eline ıphone 14 pro max veren aileler, diğer yanda minibüse binmeye bile layık görülmeyen aileler...
Ülkenin ekonomik iki ucunun arasındaki dengesizlik katlanılabilir gibi değil.