AYŞE

AYŞE
Yalnızlığına iyi bak, sahip çık. Kaç kişinin emeği var onda kim bilir. Oğuz Atay ~~~~~
En büyük fobiniz nedirrrr???? 🤔 Benim ki yüzmeee🤦‍♀️
Anket
Reklam
Bu saatten sonra kendine iyi mi bakarsın, aç sefil mi olursun, Allah belanı mı verir beni bağlamaz.
"Seni düşünmek kafamın ve yüreğimin en tatlı, en heyecanlı meşgalesidir." Nazım Hikmet Ran
Küçükken tül perdeyi kendine dolayıp gelinlik yapan kızlar ne yapıyo acaba şuan 😬😃😃
şöyle bir güne başlayalımm:)
Riyakar olmalıyız. Hepsi gibi. Hele biraz samimi ol. Derdini bir dök hele. Hele bir insanın sana şifa veren parlak gözünden söz aç. Seni paramparça ederler. Sait Faik Abasıyanık
Reklam