Ben artık oldum dersin, en yüksekten düşersin..
Benden olmadı dersin, en aşağıdan yeniden başlarsın tırmanmaya..
Hayallerine, hedeflerine kimse düz bir çizgi üzerinde yukselemez..
Yaşamak böyle olur..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben artık oldum dersin, en yüksekten düşersin..
Benden olmadı dersin, en aşağıdan yeniden başlarsın tırmanmaya..
Hayallerine, hedeflerine kimse düz bir çizgi üzerinde yukselemez..
Yaşamak böyle olur..