d

D.Y
Aşık olmak ,aklın felaketidir ...
Reklam
D.Y
“İnsanlar çok bozuldu olric. Ben bu düzene ayak uyduramıyorum.Bu yüzyıl kusma hissi uyandırıyor .İnsanlık öldü,tabutunu taşıyacak kimse bulunamıyor ...” Oğuz Atay Tutunamayanlar
D.Y
- Ben ölünce küllerimi onun gamzelerine gömsünler olric. - Siz öldüğünüzde ,hala gülüyorsa küller okyanusa yakışır efendimiz ... Oğuz Atay
D.Y
Sen hiç senin olmayan birini rabbinden sana geri vermesini istedin mi ? Ben istedim..!
D.Y
Hep bu yaşlarımı merak ederdim,keşke etmeseydim...