d

D.Y
“Bir ümidim yok.Bu sondu.Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok,lüzumu da yok.” “Sabahattin ali”
Reklam
D.Y
“Birini hak ettiği yerde bırakmış olmak,yarı yolda bırakmak değildir . “ Frida Kahloo
D.Y
Kalbim ritmini unuttu gidiyor...
D.Y
İnsanlara kendimi açıklamaktan ve anlaşılmamaktan çok yoruldum...
D.Y
“Şunu anladım !insan kendisi gibi olmadığı zaman seviliyormuş...”
Reklam