d

D.Y
Haklıydın aslında; Değerli şeylere sahip çıkmak hep zordur ,sorumluluk ister , sana verdiğim sevginin değeri altında ezildiğin için kaçtın Ne de olsa sahtelik senin başkentin..!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
D.Y
Evet ,eminim seni artık sevmiyorum ama neden hala yaşattığın acılar taze ki ? Yoksa onlar bana miras mıydı..?
D.Y
Amacım güçlü olmak değildi ki ,mutlu olmaktı ..!
D.Y
Bir vakit geliyor duruluyorum sonra kırılmaya kaldığım yerden devam ediyorum..!
D.Y
Sana en çok ihtiyacım olduğu zamanda gittin , neden affedeyim ki..?