d

D.Y
Mutluluk rolünü o kadar iyi beceriyorum ki bazen kendim de inanıyorum mutlu olduğuma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
D.Y
Önce kalbimi ,sonra ruhumu ve en sonunda aklımın içindekini bir kenara koymam gerek... İyileşmem için bu şart!
D.Y
Birini sevmekten pişman olur muydu insan..? Evet sanırım olurdu!
D.Y
Zihnimde yaşıyorum uzun bir süredir bu beni yıpratsada dış dünyadan daha az hasar veriyor...
D.Y
Sevmek güzel şey ,ama seni sevmek kendime haksızlık gibi bir şey...