d

D.Y
Biliyor musun bu gün gökyüzünde çok yıldız var! Bana iki kere seni dileme hakkı verdiler , bekliyorum belki üçüncü bir şansım olur ne dersin..?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
D.Y
Oysaki ben karanlıktan korkardım ama şimdi en yakın arkadaşım ..!
D.Y
Giderim alışığım gitmelere..!
D.Y
Hiç tanımadığı birini özler miydi insan ben özlüyordum ,dinleneceğim insanı özlüyordum kim olduğunu bilmeden ..!
D.Y
Sevgi , aşk , sadakat var mıydı bunlar zira ben hissedemiyorum..!