d

D.Y
İnsanlar kötü olmayı çok sever çünkü kötü olmak kolaydır ancak iyi bir insan olmaktan sürekli kaçınırlar meşakat gerekir bilirler..!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
D.Y
Ah biz insanlar zor olan herşeyden kaçarız ...
D.Y
Oysaki insanlar mutlu olmak içi çabalamalıydı güçlü olmak için değil!
D.Y
Biz kadınlar ömrümüzü uzatabilmek için saçlarımızı kısaltırız..!
D.Y
Ahmet Arif’in dediği gibi ;birde kuşlar var hakim bey ,herşeyin başı onlar.Onlar özgürlüğü koyuyor insanın aklına.