İki çıkarımı zihinde uzun uzun düşündüren kitap.
1) “Kabul etmesi garip olsa da hayatımızın en iyi versiyonundayız sanırım.“
2) Kelebek etkisi.. Aldığımız kararların küçüklüğünün büyük etkilerini yaşıyoruz farkında olmadan..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başta “ama sonunda yine zengin oldu kooskoca zetin bahçesi var” diyesi gelse de insanın asıl mesaj sanırım şu “O bahçeyi veren Sedat’ın babası değil Allah. Allah isterse bir şişe zeytin yağı ile de verir nasibini bir dönüm tarla ile de, mühim olan nasibin niyete bağlı olduğunu bilmek”
İnsan gerçekten sosyal bir varlık. İzole yaşam benliğinden götürüyor insanın. İçine ata ata biriktiriyor, sonu ise belki de amok koşucusu olmak, çok üzücü
Amok KoşucusuStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2018134,8bin okunma