Mehtap

Ah ulan ayrılık. Bir tek seninle ayrılamadık. Cemal Süreya
Reklam
İnsan bazen...
Bir elleri, bir bakışları vardı. Sanırsın yeryüzünde kış diye bir mevsim yok Sıcacık.
Yokluğun kalbime sönsün diye çökünce duman çıkan sigara izmariti gibi hissettiriyor. Eziliyorum.
Aklıma düştü gözlerin Boynumu büktüm ağladım Elveda dediğin yerin Yanına çöktüm ağladım Oturduk sanki gözgöze Hayalinle ben diz dize İki çay söyledim bize Bir tütün yaktımda ağladım Ateştin, bardaktın, çaydın Olmazdım bunca olsaydın Yanlızdım ve yanımdaydın Sanma ki tektim ağladım Bu limanda sensizlik kadar Ne bir dert,nede çile var Sensizlikde,sen vardın yar Ben bende yoktum ağladım Anılar gezdi kanımda Seni aradım yanımda Tesbih gibi her anımda Hasreti çektim ağladım Her seven boyun eğmiş Ulan ayrılık ne yaman şeymiş Gözden yaş dökmek neymiş Gözümü döktüm ağladım
Reklam