Rüzgara hayran olur muydu bir insan?
Peki ya yeşilliğe?
Oysa ikisi birbirlerinden çok farklıydı, Ama ikisinin harman olması, Rüzgarın o yeşillikleri savurması, Onu izlemeye, hissetmeye doyamamasıydı.
İnsanın dikkati nereye odaklıysa enerjisi oraya akar.
Eğer bir insanın kusuruna odaklısan gözünde o büyür,
Eğer bir insanın güzelliklerine odaklanirsan o büyür.
Sen kendini kurban olarak görürsen , eline bıçak alan çok olur