bz.afeyza

bz.afeyza
@___0__
Vallahi O Güldüğü zaman güneş bile gölgede kalıyordu ~Hazreti Ömer
Reklam
aslına bakılırsa dünyada mutlak anlamda bize ait olan hiçbir şey yok ki, bu da diğeri kadar berrak bir gerçek zaten.
öldü, bu kadar basit, neden öldüğünün önemi yok, birinin neden öldüğünü sormak aptallık, zaman içinde sebep unutulur, tek bir sözcük kalır geriye, Öldü,
Ölmek zorunda olduğumuzu zaten doğduğumuz andan itibaren biliyoruz, Bu yüzden, bir bakıma ölü doğmuş gibiyiz,
ölmek zorunda olduğumuz düşüncesi bize o kadar acı veriyor ki, hep ölüler için bahaneler bulmaya çalışıyoruz
Reklam