Savaş olmasaydı, dünyada barış olsaydı o zaman tamam, eğlenmene bak derdim! Ama sıradan bir itfaiyeci olmaya geri dönmemelisin Montag. Dünyada her şey yolunda değil.."
Onlarla tartışma, canlarını sıkma; daha çok yakın zamana dek sen de onlardandın.
Sonsuza dek yaşayacaklarına öyle eminler ki. Ama sonsuza dek yaşamayacaklar. Bütün bunların uzayda güzel bir ateşle yanan, ama eninde sonunda bir yere çarpacak, alevler içinde, devasa, kocaman bir meteor olduğunu bilmiyorlar. Onlar alevleri, güzel ateşi görüyor sadece... tıpkı önceden senin gördüğün gibi.