Esra

Esra
@___Es_Ra__
𝓔𝓼-𝓡𝓪 Göğe bakmalı Rüzgarı yüzünde hissetmeli, az da olsa güneşin sıcaklığını duyumsamali, Sonra sevmeli...
Bişey oldu ...
Ne olduğunu bilmiyorum ama Bı daha eskisi gibi olmadı hiç bişey Bir daha gülmedim Sevinçlerim yok oldu sanki Yaşama enerjim alındı sanki Ne olduğunu bilmiyorum ama bişey oldu Daha sinirli herşeye kızgın neye kızgımı olduğunu bilmeden Gülümsemeyi unuttum sanki Kalbim buz tuttu sanki... Bişey oldu ama ne olduysa uzun uzadiya yıllar içinde değil Bir anda oldu... Bir anda gülüşlerim yok oldu, gözlerimin ışıltısı yok oldu Hayata karşı sevinçlerim umutlarim yok oldu... Bişey oldu ve Ben yok olmaya başladım... Önce kızgınlığın yerini susmalar aldı Sonra sessizlikler yerini sadece uykuya bıraktı Hayatın içinde ama hayattan bağımsız Büyük kocaman derin bir dipsiz kuyu dayım sanki Ama yardım istemiyorum, halim mi yok yoksa sesimi duyuramamaktan mi korkuyorum bilmiyorum... Ne olduğu bilmiyorum ama bir kere daha eskisi gibi olmadım Ben diye bişey kalmadı sanki
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Allahu Teala'nın kuluna yardımı yaratma ve yoktan var etme ile olur kulun başka bir kula yardımı ise yalnızca buna sebep olmasıyla olur....
Nasıl bi his biliyormusun Oda geniş ama sıgamıyorsun, Kapı orda ama çıkmıyorsun...! 😕
Farkındamisınız?...
Üzüntünüz sinire dönüşene kadar Kimse fark etmiyor Ve sonra suçlu siz oluyorsunuz.
Nakşiben diye tarikatının ertezici özelliklerinden biri; nakşibendiler bu yolda özel şekil ve elbiselere itibar etmez