Ne olduğunu bilmiyorum ama
Bı daha eskisi gibi olmadı hiç bişey
Bir daha gülmedim
Sevinçlerim yok oldu sanki
Yaşama enerjim alındı sanki
Ne olduğunu bilmiyorum ama bişey oldu
Daha sinirli herşeye kızgın
neye kızgımı olduğunu bilmeden
Gülümsemeyi unuttum sanki
Kalbim buz tuttu sanki...
Bişey oldu ama ne olduysa
uzun uzadiya yıllar içinde değil
Bir anda oldu...
Bir anda gülüşlerim yok oldu, gözlerimin ışıltısı yok oldu
Hayata karşı sevinçlerim umutlarim yok oldu...
Bişey oldu ve
Ben yok olmaya başladım...
Önce kızgınlığın yerini susmalar aldı
Sonra sessizlikler yerini sadece uykuya bıraktı
Hayatın içinde ama hayattan bağımsız
Büyük kocaman derin bir dipsiz kuyu dayım sanki
Ama yardım istemiyorum, halim mi yok
yoksa sesimi duyuramamaktan mi
korkuyorum bilmiyorum...
Ne olduğu bilmiyorum ama
bir kere daha eskisi gibi olmadım
Ben diye bişey kalmadı sanki