Zeynep sancak

Zeynep sancak
@___Zeynepp
Yaşamak görevdir bu yangın yerinde, Yaşamak, insan kalarak... ♪♪♪✿
"Bedduaya gerek yok, İğrenerek baktıklarıma benzemişsin...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya sen... Sen nasılsın? Göğüsündeki ağrılar nasıl? İyi misin? -Birhan Keskin -
"Günün sonunda herkes evine döndü, benim evim sendin, Sen kime döndün?"
"Ev hiç sahibini özler mi? Özlermiş işte, kalbim seni çok özledi... " Z.G
"Önümde yürüyordun, uzansam dokunacaktım varlığına. Seslendim ve sen o sığınak gibi bakışınla bana döndün... Bir kız çocuğu için ne büyük bir nimet değil mi baba?" Z.G