Eğer bir dilek hakkım olsaydı öyle aşırı
bir şey değil, sadece hepimizin ailece bir
arada olabildiği normal bir gün dilerdim
sadece yemek pişireceğimiz, yiyeceğimiz, konuşacağımız ve güleceğimiz bir gün. Dünyada, ne kadar özel ve kutsal olduğunu bilmeden normal bir gün geçiren kaç tane insan olduğunu merak ettim.