Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Hangi liman bizi kitaplar kadar uzaklara götürebilir'ki..
Reklam
Hềvi hebe her tist dibe..
Eğer bir dilek hakkım olsaydı öyle aşırı bir şey değil, sadece hepimizin ailece bir arada olabildiği normal bir gün dilerdim sadece yemek pişireceğimiz, yiyeceğimiz, konuşacağımız ve güleceğimiz bir gün. Dünyada, ne kadar özel ve kutsal olduğunu bilmeden normal bir gün geçiren kaç tane insan olduğunu merak ettim.
İnsanlar birbirlerini okumaya gönüllü olsalar ve diğer kültürlerin ışığını görebilseler, dünyada savaş diye bir şey olmayacağından emindim.
Savaşların, nazik ve kültürlü insanları bile canavara dönüştürme gücü vardı.