Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
@____fatma51·
·
sabitlendi
İnançları farklı, Dilleri farklı, kimlikleri farklı diye İnsanlar birbirlerine düşman olmamalı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bazı gidişler vardı alışamazsın Zaman geçer ama o eksiklik hiç geçmez Ev aynı evdir, şehir aynı şehir ama bir ses eksiktir artık Yas sadece ağlamak değildir Bazen güçlü görünmektir,bazen iyiyim deyip içinden dağılmaktır Bir sandalyeye bakıp dalmaktır Bir kelimede boğazının düğümlenmesidir Kaybetmek vedayı değil, bir daha sarılamayacağını bilmektir Ve insan en çokta alışmak zorunda kaldığı o yokluğa yanar...
Bayramın en ağır misafiri; gelmeyecek olanlarin kalbimize bıraktığı o koca boşluktur..
Bazı insanlar kendilerini kabul ettirmek, sevdirmek için çok çaba gösterir, bazılarındaysa hiç böyle bir niyet yoktur, olduğu gibi yaşar ve sen yavaş yavaş ondaki kaliteyi keşfettiğin zaman hayranlığın artar.
Bekle beni, döneceğim. Bütün direncinle bekle beni. Bekle, hüzün yağmurları Gökyüzünü kaplayınca Karakış üşütürken bekle, Sarı sıcaklar yakarken bekle. Kimseler beklemezken bekle beni. Konstantin Simonov