" Derler ki salyangozlar doğdukları andan itibaren ölmeyi isterler. Bu yüzden de yağmurlarda kendilerini insanların ve diğer hayvanların ayakları altına atarlar. "
" İnsanoğlu, ölülerine kalbinde yer açamadığı için mi büyük mezarlıklar yapar?
Ölümü ancak o mabedin başına geldiklerinde hatırlayabildiklerinden mi? "