RABİA ོ

RABİA ོ
@___mihman___
ⓀⓊⓇⒶⓃ talebesi (ح ) Allahım; iman ile özümüzü, hayâ ile yüzümüzü, edep ile sözümüzü,Kuran ile ömrümüzü hayr eyle..
"Beni kimsecikler okşamaz madem Öp beni alnımdan,sen öp seccadem"
Sayfa 35 - | yandık elhamdülillah |
Reklam
Yare ulaşmak mümkün değilse, âşıklığın gereği ararken ölmektir Şeyh Sadi Şirazi
Aşk cenginde gücün yettiğince sebat et.Sadi dahi aşk uğrunda öldüğü için diri sayılır.. Şeyh Sadi Şirazi
İnsanın aradığı şey bulduğu şey midir hep..? Fatih Duman
...ve bildim ki aşk varsa tereddüt yoktu... Fatih Duman
Reklam