Naazz

Naazz
@___nazz___
Kendi içine kapanmak, dış dünyadan kaçmanın sessiz yoludur.
Reklam
Bazı günler sadece yaşanır. Anlamı, nedeni, neşesi yoktur.
Hayat bazen sadece nefes almak… Ne yaşamak, ne hissetmek.
En çok da umutlar yorar insanı… Gerçekleşmedikçe ağırlaşan yük gibi.
Güzel olacak diye beklediğimiz her şey, içimizde kırık birer cam parçası artık.
Reklam