Naazz

Naazz
@___nazz___
Geçmişin gölgesinde yaşıyorum, geleceği göremiyorum.
Reklam
İçimdeki boşluk, kelimelerle dolmaz.
Güçlü görünmek zorunda kaldığım anlar en zoru.
İçimde bir ses var, hiç susmuyor.
İnsan bazen sadece geçsin istiyor… ne olursa olsun, yeter ki geçsin.
Reklam