“Kendime iyi gelmem lazım.Ellerimi ısıtmam, yanaklarımdan öpmem , sırtımı sıvazlamam,kendimi dinlemem ,anlamam lazım ‘Ne istiyorsun, asma suratını’ diyerek kendimi sevmem lazım.
Yorgunluğumu kırılıp yere saçılmış ayna parçaları gibi toparlamam lazım .Kendime iyi gelmem lazım...
‘Ne babamızın omzunda ağlayabildik
Ne de annemiz üzülür diye derdimizi anlatabildik
Bizi ,biz büyüttük biz öldürdük
Gömdük içimize ne varsa
Anlaşılmasın diye bir de çiçek ektik üstüne
Altı mezarlık, üstü bağ bahçe...
(Alıntı)
‘Onlardan mısın sende?’
Gözlerini kaçırarak konuşanlardan?Hani o kırıldığını bile söylemeyenlerden? Memnun oldum .Ben de.
Sana bir şey diyeyim mi?
Bizi daha çok üzerler...