“ Nefretin ortasında içimde yenilmez bir sevgi olduğunu buldum. Gözyaşlarının ortasında içimde yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum. Karmaşanın ortasında içimde yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum. Tüm bunların içinde farkettim ki kışın ortasında içimde yenilmez bir bahar olduğunu buldum. Ve bu beni mutlu ediyor. Çünkü dünya üstüme ne kadar gelirse gelsin, içimde onu gerisin geri yollayan daha güçlü ve daha iyi bir şey var demektir…”