Gülümsemeyi, dua etmeyi,
olumlu düşünmeyi, şükretmeyi,
içtiğimiz su miktarını,
çocuklarla ve hayvanlarla geçirdiğimiz zamanı, teşekkür etmeyi,
selam vermeyi, gönül almayı,
güzel söz söylemeyi,
en çokta sevmeyi...
Kavga etmek ve suçlamak kimi zaman, bir yöne ya da diğerine doğru adım atmaya hazır olmadığımız zamanlarda, hem statükoyu korumak hem de statükoya baş kaldırmak amacıyla kullandığımız bir yoldur.