Eda

Çimenin yeşilinde, Gökyüzünün mavisinde Saçlarımı hatırla..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Niye? Niye? Niye bu kadar acımasız yaşadığımız bu yer, yani dünya. Yaşam hep acı.
Yüzünü geceye çevir ve yürü. Çünkü mutluluk karanlığın sınırında başlar.
Sevdiğim sayılı insanlardan biri o. Sayılı diyorum, çünkü ben hayatta az insanı severim.
Keşke insanların büyümemeleri için bir ilaç keşfedilse..