Gecem ☁

Gecem ☁
@__gecem__
Aklıma yuva yapıyor gülüşlerin...⁂
Ne demişti Rope ; "Tanrıdan tek dileğim 7.kez yazdırmasın artık bunu." dedikten 1 sene sonra Mayıs 7 şarkısını yazıp orda ise ; " Tanrıya sesimi duyuramadım 7.kez yazdım bunu." demesi... 🥂
Şarkı sözü
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~Mayıs 7~
Mayıs 6 "Fotoğraflarını yaktım dedim ama kendimi yakarım resmini yakmam!" Mayıs 7 "Hâlâ beni çok seviyormuş gibi bakıyorken resmini yaktım."
Şarkı
Acaba koronaya aşık olsak o da gider mi?
''3 yaşında ki çocuğun ''Cennette yemek var mı anne varsa ölelim karnımız doyar.'' dediği yerdir dünya...''