bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
Bir kez olsun sevdiklerimiz bizi sevse dünya bir saniyeliğine bile olsa bizim de sevildiğimizi bize gösterirse o zaman her şey çok farklı olur du belkide Sevilmeden sevmenin ne demek olduğunu anlayacaklardı..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sadece ruhum öldü...
Hiç anlamayacaklar biz de her zaman ki gibi susacağız... Çokça aptalmışız gözüyle bakacakalar oysa biz sevgimizden aptal rolü yapacağız zaten hayat böyle değil mi bir rengin ortası hiçbir zaman olmaz.. Ya iyisin ya kötü bunun arası yoktur,çok seven ve hiç sevmeyen olarak ikiye ayrılacağız işte hayat her şeyi iki üzerinden değerlendirecek.. Biz ya kaybedeceğiz ya da kazanacağız ya çok seven olacağız ya çok sevilen... Neyse zaten her zaman ki gibi hiç olalım...
Kendime teşekkür ettiğim kadar özür de diliyorum.. çünkü ileride çok pişman olacağım şeyler yapıyorum ve farkındayım da...
Her şeyi kabullenen ceset görmeye cesaret eden bir kız nasıl olur da cansız beden hayal etmekten bir can toprağa vermekten korkar anlamıyorum.