bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
Beklemekte yorar sevmekte,özlemekte, Unutmak ve hatırlamakta hatta her şey yorar geçmişe dair ne varsa yorar... Düşüncelerin,kalbin, en çokta bunlara sebep olan insanlar yorar onlarla birlikte onların anıları acı bırakır ve yorar...
Reklam

bahar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
8 günde okudu
·
2022 13. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.9/10 · 56,1bin okunma
Bir kez olsun sevdiklerimiz bizi sevse dünya bir saniyeliğine bile olsa bizim de sevildiğimizi bize gösterirse o zaman her şey çok farklı olur du belkide Sevilmeden sevmenin ne demek olduğunu anlayacaklardı..
Sadece ruhum öldü...
Hiç anlamayacaklar biz de her zaman ki gibi susacağız... Çokça aptalmışız gözüyle bakacakalar oysa biz sevgimizden aptal rolü yapacağız zaten hayat böyle değil mi bir rengin ortası hiçbir zaman olmaz.. Ya iyisin ya kötü bunun arası yoktur,çok seven ve hiç sevmeyen olarak ikiye ayrılacağız işte hayat her şeyi iki üzerinden değerlendirecek.. Biz ya kaybedeceğiz ya da kazanacağız ya çok seven olacağız ya çok sevilen... Neyse zaten her zaman ki gibi hiç olalım...