bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
En çokta beklentiye giren kalbime kırgınım. En büyük hayal kırıklığı beklemek olsa gerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun bir yol yalnız yürünmeli.
Kitap okumadan geçen bir günüm de hayatıma son verilmiş gibi oluyorum.
Kendi kendimi yiyip bitiriyorum,acı çektiriyorum kendime.üstelik ne yaptığımın da farkında değilim..Dün de,önceki gün de, ondan önce de hep kendime işkence ettim.iyileşeceğim...Ve artık kendime acı çektirmeyeceğim.