bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hastalık mı suçu doğruyordu,yoksa suç mu kendi yapısına uygun,hastalığa benzer bir şeyleri geliştiriyordu?
Evet ama kardeş,doğa düzeltilir,doğaya bir yön verilir.öyle olmasaydı insanoğlu batıl inançlar bataklığında yok olur giderdi.
Ben o lanet olasıca hayalden vazgeçiyorum!
Hayal kırıklığıyla uyanmakta can yakarmış.. Nasıl da unutmuşum:(