bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
Herkes herkesi yargılayacak ve bağışlayacak.. iyileri de,kötüleri de bilgeleri de,usluları da...herkesin işi bitince sıra bize gelecek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü ben sevinçlere değil, aşağılanmışlara ve gözyaşlarına susamış bir insanım.
içki de acıma ve duygu arıyorum ben.
Onun acılarını çok iyi hissediyorum:hissetmiyor muyum sanıyorsunuz
Sefillik sayın bayım sefillik yüzkarasıdır.