📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa ne çok kırılıp dökülmüşüz farkında olmadan ne çok alışmışız kabuk bağlamaz yaralarımıza ne çok ağlayıp uykusuz günler geçirmişiz acılarımızın farkında olmadan.sahi neden izin verdik ki hayatımıza dahil olmalarına.. güzel günler varken ne gerek vardı yalandan yarınlara...
Oysa hiç tanımamışım,oysa hiç tanımamış hep yanılmışız iki yabancı olmuş aynı yerde farklı havayı soluyor olmuşuz.o hiç sevmemiş ben ise hep bekleyerek geçirmişim en güzel yaşlarımı.sevgiyle saklıyor olacağım seni bekler miyim bilemem ömür geçiyor ama hep seveceğim ölünce bile...🦋