bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa hiç tanımamışım,oysa hiç tanımamış hep yanılmışız iki yabancı olmuş aynı yerde farklı havayı soluyor olmuşuz.o hiç sevmemiş ben ise hep bekleyerek geçirmişim en güzel yaşlarımı.sevgiyle saklıyor olacağım seni bekler miyim bilemem ömür geçiyor ama hep seveceğim ölünce bile...🦋
Çocukluğuma dönüp sarılasım var.kucaklayıp öpmek İstediğim bir küçük kız var...Sevgiyle sarılmak istediğim minik bir kelebek🦋

bahar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
131 günde okudu
·
2022 7. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma
Üzgün değilsen üzgünüm demenin hiç bir anlamı yok