Neden bu kadar sessizsin?
Nasıl bu kadar soğukkanlısın?
Kanın deli akmaz mı,
dilin dolanmaz mı,
yüreğin çırpınmaz mı?
Ellerindeki ter,
yüzünün terine karışmaz mı?
Bir heyecana kapılıp
hayallerini yüzdürmez misin?
Telaşını öfkende boğmaz mısın?
Tek başına kalmış gibi
koşar adım uzaklaşmaz mısın?..