Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Ne yanar kimse bana âteş-i dilden özge Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı ..
Reklam
Kendilerine yapılmasını istemediklerini karşılarındakine yapıyorlardı, savaş sanatının kökenindeki ahlak dışı fikir de buydu.
Mecnûn'a sordular; -Adın nedir? -Leylâ, dedi.
"Kardeş, eğer korkuyorum diyorsan yalan söylüyorsun. Korksaydın insaf sahibi olurdun. Elinden ve dilinden hiç kimse incinmezdi."
Reklam