Bugün uzun zaman sonra kendime yeni bir hırka aldım . Yeni bir şey alınca hep ilk abime fotoğraf atıp nasıl olmuş abi diye sorardım . Bugün de fotoğraf çekindim abime atacakken yokluğu yüzüme bı kez daha çarptı. O olsa " kız ne güzel olmuş " derdi...