Aramak istiyosun , yazmak istiyosun hatta yaziyosun da ama o mesaj hiç gitmiyor , o telefon hiç açılmıyor. Çok özlüyosun sarılmak istiyosun ama artık sadece toprağına sarılabiliyosun. Canın yanıyor çok yanıyor ağlıyorsun, kabuslar görüyorsun ama geri dönmüyor. Ölüm bir eve gelince herkes biraz ölüyor...🥀