Müziğin insan ruhunu yücelttiğini söylerler;saçmadır,yalandır.Etkisi olmasına var ama ,örneğin benim için hiç de ruh yükseltici değil. Ruhu baştan çıkarıyor.Nasıl anlatayım,müzik beni ben olmaktan çıkarıyor,bana aslımı unutturuyor.Müziğin etkisinde duymadıklarımı işitebiliyor,anlamadıklarımı kavrayabiliyor,yapamadıklarımı kudretim içinde görebiliyordum.