pinpinîk♡

pinpinîk♡
@_amara_
Sabrım ağrıyor..
- Ne kaybettin? - Gençliğimi. Simone de Beauvoir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu sabah mutluluğa aç pencereni Bir güzel arın dünkü kederinden.."

pinpinîk♡

, bir kitap okudu
8/10
·779 syf.·
Beğendi
·
2022 24. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.3/10 · 31,6bin okunma
Ey gece! Karanlığından mı tüm bu çırıl/çıplak sessizlik, Yoksa güneşe özlem'inden mi? Şehrin sokaklarında şimdi gri yalnızlıklar yatıyor, Bulvarlarda sıralı cinayetler, Adım atsan bir faili meçhul. ||Uğur Akbulak