pinpinîk♡

pinpinîk♡
@_amara_
Sabrım ağrıyor..
"Sonsuzca mutsuzum. Günlerce kimseyi görmediğim oluyor. Kendimle aramdaki kapıyı kapadım. Depresyondan kurtulamyorum. İnzivadayken pişmanlık duygusu daha sık yokluyor beni. Sanki göğsümden ağaçlar boy veriyor. Serçeler ve toygarlar kafatasımın içinde şarkılar söylüyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Epeyce göçebe yaşadım, sadece iki valizim oldu. Bir yığın insan tanıdım. Ama hep yalnızdım. ||Didem Madak
“...Her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar ben yaşarken koptu tufan ben yaşarken yeni baştan yaratıldı kâinat...”
"Yarım kalmış bir roman gibi olacağım, "diye fısıldadım.. Sonum olmayacak, ölmeyeceğim bile..
Tek kelime yeter. Ama ya insan o kelimeyi bulamazsa? Virginia Woolf