pinpinîk♡

pinpinîk♡
@_amara_
Sabrım ağrıyor..
gölgen kadar varsın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'içimizde şeytan var.. can kırıkları var. nefret var, yalanlar var... bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor.. melankolik ve hüsran var.. keşke bazı geceler hiç sabah olmasa...'
— Mutlu görünmüyorsunuz. — Değilim. — Neden? — Canımı sıkan biriyleyim. — Kim? — Kendim. Ingmar Bergman / The Seventh Seal (1957)
"her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği..." büyük saat. turgut uyar.
"şuramızda bir şey var acıya benzer umuda benzer böyle günlerde hayat hem acıya, hem umuda benzer.."