Kəpənək xanım

Kəpənək xanım
@_an_
Alıntılarım Azərbaycanca anlamaya bilirsiniz. Anlamadığın şeyi beğenmek daha kötü!!! Takip atarken dikkat!!! Hər kəs gedə bilər, amma xatirələr hər zaman yanında....
Dil və ədəbiyyat müəllimliyi
Universitet
Azərbaycan
null
81 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
"Umut cesaretin yarısıdır..."
Umutlu Ol
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben seni sevdiyim kadar bir duvarı sevseydim şimdi gül açmıştı, ama sen bana bir yaprak bile vermedin"
Edebiyat
"Bazıları bir birine aittir, yıllar geçse de, hayat değişse de..."
Güzel Söz
İnsanlar hep konuşur, çoğu da boş konuşur!!! Ben takmam öyle el-alem ne der diye ne derse desin, ben kendimi biliyorum bu bana yeter!!!
Düşüncem
"Ondan sonra? Məgər o olacaq? Doğrudanmı olacaq?"
Alıntı