S

"Beni alıp tekrar karnıma soksan bile koruyamazsın artık anne!"
Reklam
İyi insanların varlığına öyle ihtiyacımız var ki Menfaat dolu ilişkilerden anlamsız kurulan bağlardan çok yorulduk...
"Sahip olamadıkları her şeyden nefret ederler."
Aşkın bir boyutu da sevgiliyi kaybetme korkusudur” Diyen Puşkin’le aynı fikirdeyim..
''Kendini bilme yolunun, içinde yaşadığı 'insanı' anlamaktan geçtiğini farkettiğinde, kişi, hakikatin ne'liğine ve kim'liğine dair sorular sorar. Zihnin ağrısının serüveni tam da burada başlar. Bu, insan yazgısının yeniden doğuş hikayesidir.''
Reklam