Angelica

Angelica
@_angelica__
“...mağaradaki adamlar ona bakıp, gözleri olmadan yukarı çıktı ve gözleri olmadan geri geldi diyecekler...”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bana neler oldu? Neden dünyada bu kadar yalnızım ben?
"Ama ben zekanın tek başına hiçbir anlam taşımadığını öğrendim. Burada, sizin üniversitenizde zeka, eğitim ve bilgi büyük idoller haline gelmiş. Ama şimdi biliyorum ki, hepinizin atladığı bir şey var: Sevgi ve şefkat eli değmeyen zeka ve eğitim beş para etmez.”
Kimseye güvenme Alex. Seni sırtından bıçaklayacak olanlar, her zaman en ummadığın kişilerdir.
Sayfa 351·Kitabı okudu
"Güçlen kızım, düştüğün ve seni kestikleri yerden güçlen. Akıtma gözyaşlarını onlar için, zira onları da içerler senden. Dualarını ambrosialarına katıp içtikleri gibi kederinle neşelenirler."
Sayfa 198·Kitabı okudu