Kübra AKYOl

Kübra AKYOl
@_angl
"Ne ben sezarım, ne de sen brütüssün... Ne ben sana kızarım ne de zatın zahmet edip bana küssün.. Artık seninle biz, düşman bile değiliz.."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çekilecek bir kız değilim, Takıntılarım var, Hemen herşeye dağılabiliyorum, Çok düşünürüm, Çok susarım, Çok sinirliyim, Çok konuşurum, Sevgimi belli edemem, Çok çabuk kırılır kırgınlığımı asla belli etmem..
Oysa Ki Çok İnsanı Birşey'dir "Ağlamak".
sahi niçin yaşıyoruz..
insan niçin yaşadığını bilmezse günü gününe yaşamakla kalıyor; günün geçmesini, gecenin gelmesini beklemekten başka zevki olmuyor. Bugün nasıl yaşadım,sorusuna cevap vermeden uykuya dalıyor,ertesi gün gene aynı hayat.
Sensedim...
Görmeyelden yüzünü ben ki nigárım,sensedim Áh u zâr ile geçer bu rûzgârim sensedim.
Şiir