asellj

asellj
@_ase1l_
"Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanların birbirlerinin huzurunu bozmasından rahatsız olurum ben, en çok da genç İnsanların hayatlarının en güzel çağında, bütün sevinçleri alabildiğine çok kucak açabilecekleri zamanda birkaç gibi surat asarak birbirlerine zehir etmeleri ve ancak çok sonradan kaybettikleri şeyin telafisinin olanaksız olduğunu görmeleri canımı sıkar."
"O zaman hep ama hep insanların kılavuzunun şu altın sözünü yineliyorum: "Onlardan biri gibi olmazsanız!"
"Sevmek insanca bir şey, ancak insanca sevmeyi bilmek lazım!"
"Sonsuz olan yalnızca doğanın zenginliği ve büyük sanatçıyı yalnızca o yetiştiriyor."