Pepûle

Pepûle
@_asmona_
Acaba biz, dünyamızdaki özgürlüğünü bitişini izleyen martılar mıydık? #107688808 #107287896 #106946802
Sigorta Uzmanı
İktisat/ Kimya
1 Nisan
281 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Dalgınlık girdabın içindeyim! Duygularım ölmüş gibi!
Sayfa 64·Kitabı okudu
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Hem kendimle fazlasıyla meşgul olduğumdan, hem de iç dünyam fazlasıyla fırtınalı olduğundan, başkalarını kendi haline bırakmayı yeğliyorum, keşke onlar da benimle uğraşmasa.
Sayfa 62·Kitabı okudu
1000Kitap
Birazcık kaygısız olmak, beni şu güneşin ışıdığı dünyada insanların en mutlusu yapardı.
Sayfa 59·Kitabı okudu
1000Kitap
Bu mutsuzluğun mezardan başka bir sorun olduğunu sanmıyorum.
Sayfa 54·Kitabı okudu
1000Kitap
Kendimizden yoksunsak, elbette her şeyden yoksun kalıyoruz.
Sayfa 51·Kitabı okudu
1000Kitap