Pepûle

Pepûle
@_asmona_
Acaba biz, dünyamızdaki özgürlüğünü bitişini izleyen martılar mıydık? #107688808 #107287896 #106946802
Sigorta Uzmanı
İktisat/ Kimya
1 Nisan
281 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Birinin yönetimi altında olmak çok hoşuma gitmiyor.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
Onun yanındayken bana neler oluyor hiç bilmiyorum sanki bütün sinirlerim ruhumu alt üst ediyor.
Sayfa 36·Kitabı okudu
İnsanların birbirlerinin huzurunu bozmasından rahatsız olurum ben, en çok da genç insanların hayatlarının en güzel çağında, bütün sevinçlere alabildiğine çok kucak açabilecekleri zamanda birkaç güzel günü surat asarak birbirlerine zehir etmeleri ve ancak çok sonradan kaybettikleri şeyin telafisinin olanaksız olduğunu görmeleri canımı sıkar.
Sayfa 29·Kitabı okudu
... ruhumuz kaçırdığımız huzura özlem duyar.
Sayfa 26·Kitabı okudu
1000Kitap
Nazik genç adam! Sevmek insanca bir şey, ancak insanca sevmeyi bilmek lazım!
Sayfa 12·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam